пятница, 20 декабря 2013 г.

პროექტი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში


1პროექტი:ვეფხისტყაოსნის ისტორიულ-გეოგრაფიული გარემო’’
2,,ვეფხისტყაოსნის’’ შესწავლა გაცილებით რთული და საპასუხისმგებლო, ამავე დროს მნიშვნელოვანი მიმენტია.გარდა იმისა მოსწავლეები ეცნობიან ტექსტს’არკვევენ მის ფორმებს, აკვირდებიან პრსონაჟებს,ფორმასა და შინაარსს. რა თქმა უნდა ჩნდება გარკვეული კითხვები
რომელთა პასუხები შეიძლება  თავადაც დაძლიონ
3.მიღებული ცოდნისა  და საგანთაშორის კავშირის  საფუძველზეშეიძლება დაძლეული იყოს პრობლემა ,რომელიც ამ დროს წარმოიშვა, ამიტომაც მიმჩნია ,რომ  მოსწავლეებისათვის უფრო საინტერესოიქნება შევთავაზო პროექტი, რომელშიც აქტიურად იქნებიან ჩართულები.მოიძიებენ მასალებს, იმუშავებენროგორც დამოუკიდბლად,ასევე ჯგუურად ,ან სხვადასხვა პედაგოგთან ერთად
4მიზანი:1.მოსწავლეებმა შეძლონ   მიღებული ცოდნის გამოყენება.
,2.საგანთა შორის კავშირის დამყარება
3.პარალელების გავლება.
4.მიღბულ ცოდნაზე ახლის დაშენება.
5.მეტყველების კულტურის დახვეწა .
6.სოციუმთან კავშირის დამყარება.
7.პრეზენტაციის  უნარის განვითარება
5.მონაწილეთა ასაკი: მე-10 კლასის მოსწავლეები
6ვადები:1თვე(1-ლი აპრილიდან     1-ლიმაისის ჩათვლით)
7.მოსალოდნელი შედეგები:
1მოსწავლეები   შეძლებენ მიღებული ცოდნის შეჯამებას.
2.ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწვლებლებლთან ერთად გაერკვევიან ეპოქისა და ქვეყნების სოციალ -პოლიტიკურ გარემოში .
3მოიძიებენ სხვადასხვა საჭირო ინფორმაციებს.
4განუმტკიცდებათ  კვლევა-ძიებისა  და პრეზენტაციის უნარი.
5.შექმნიან ან მოიძიებენ  საჭირო ვიზუალურ მასალას
6.შექმნიან ვიდეო და ფოტო მას
  8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესუსურსები
 სახელმძღვანელოები,ისტორიული წყაროები, რუკები , საკანცელარიო მასალები,საინფორმაციო  და ტექნოლოციური საშუალებები.
9 პროექტის მსვლელობა.
1.მოსწავლეებს ვაცნობ პროექტის ძირითად ჩონჩხს და ვხვეწავთ და ვავსებთ საჭირო საბოლაო ფორმამდე.
2 მოსწავლეები იყოფა ჯგუფებად და თითოეული ჯგუფი მუშობს შემდეგ საკითხებზე:
მოიძონ მე-12 საუკუნის დროინდელი რუკები
ინფორმაციები ვეფხისტყაოსანში ნახსენები ქვეყნების შესახებ
ამ ქვეყნების გეოგრაფიული არეალის და პოლიტიკური ვითარების შესახებ
მოძიებულ ინფორმაციას წარმოადგენენ  პრეზენტაციის სახით
ქმნიან ფოტო მასალას და ვიდეომასალას ჯგუფების მუშობის
წარმოადგენენ მოპოვებულ ინფორმაციულ ტექსტებს  და ავლებენ პარალელებს
დისკუსია თემაზე" არის თუ არა ვეფხისტყაოსანში გამოგონილი ქვეყნები?"
დისკუსიის შეჯამება
10.ისტორია -გეოგრაფია
11.პროექტის ხემძღვანელი: მზია პაიჭაძე
12.mziapaichadze@gmail.com



Комментариев нет:

Отправить комментарий